Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Toitumine

1-10 of 47

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • Kerged eined suvepäevadeks

    Kerged eined suvepäevadeks

    Suvi on kohal ning ilmselt ei soovi sa väga palju aega köögis veeta. Samal ajal tuletab lühikeste seelikute ja varrukateta pluuside hooaeg sulle ilmselt meelde, et suutsid talvel veidi kaalus juurde võtta. Kui tahad oma elustiili paremaks muuta, siis muuda oma keha ja naudi suve täiel rinnal – siin on mõned suurepärased nõuanded kergeteks suvisteks eineteks.

    Loe rohekm 
  • 6 levinuimat toiduvalmistamisel tehtavat viga

    6 levinuimat toiduvalmistamisel tehtavat viga

    Ei ole oluline, kui palju kogemusi teil toiduvalmistamisega seoses on, või kui palju kordi te teatud rooga valmistanud olete, midagi võib ikka viltu minna. Kokkamise ajal tehtavaid apsakaid ei ole lihtsalt võimalik vältida, kuid õnneks saab enamikku neist lihtsate nippide abil parandada. Kas soovite teada, kuidas tulevasi köögikatastroofe vältida?

    Loe rohekm 
  • 7 täiesti valet dieedimüüti, mida te kogu oma elu uskunud olete

    7 täiesti valet dieedimüüti, mida te kogu oma elu uskunud olete

    Kui andsite aastavahetusel uueks aastaks lubadusi, kas nende hulka kuulus ka lubadus kaalu kaotada? Tõenäoliselt see nii oli, dieedipidamine on asi, mis kuulub alati meie kõigi lubaduste nimekirja, kuid enne, kui kaalualandamisega alustate, heitke pilk neile müütidele, mida arvatavasti kogu oma elu uskunud olete ‒ ja tuleb välja, et need on täiesti valed.

    Loe rohekm 
  • 11 geniaalset nippi suurte einete valmistamiseks väikeses köögis

    11 geniaalset nippi suurte einete valmistamiseks väikeses köögis

    Kui sul on väike korter (ja olgem ausad, paljudel inimestel on), siis tõenäoliselt on ka sinu köök pisike. Kuid enne, kui loobud söögi tegemisest ja hakkad end harjutama restorani-, kiir- ja mikrolaineahjutoitudega, loe nippe, mis aitavad sul valmistada suuri eineid väikses köögis - ilma hulluks minemata.

    Loe rohekm 
  • Kuidas süüa tervislikumalt vähema raha eest?

    Kuidas süüa tervislikumalt vähema raha eest?

    Tervislik toit maksab palju, eks? Sageli küll, tõsi, kuid sul on võimalik tervislikumalt toituda ka varandust kulutamata, kui sa tead mõnda nippi. Kas sa tahaksid teada, kuidas süüa odavalt, kuid ikkagi tervislikult?

    Loe rohekm 
  • Lisa suvistele roogadele maitset

    Lisa suvistele roogadele maitset

    Suvi on käes ning seepärast eelistad ilmselt kergemat ja lahjemat toitu. Sellega on aga see probleem, et sageli puudub lahjal toidul see õige ja mõnus maitse. Kui tahad muuta toidu maitsvamaks, muutmata seda samal ajal liiga rammusaks, on meil mitu head mõtet, kuidas see soov teoks teha!

    Loe rohekm 
  • Ideaalne puuvili igaks suvepäevaks

    Ideaalne puuvili igaks suvepäevaks

    Palju on räägitud, et puuviljad on tervisele kasulikud. Puuviljad sisaldavad palju toitaineid, mis tähendab, et iga söödud kalor leiab kehas kasutust. Puuviljarikkal dieedil on ka palju otseseid kasulikke mõjusid tervisele – väheneb südamehaiguste, rasvumise, diabeedi ja mõnede vähkhaiguste risk, immuunsüsteem tugevneb, ainevahetus kiireneb ning saame juurde energiat, mis võimaldab meil aktiivsed olla. Meil on soovitus: söö suvel igal nädalapäeval ära vähemalt üks tervislik puuvili.

    Loe rohekm 
  • Blenderi vaenlased-8 toitu, mida ei tasu blenderis purustada.

    Blenderi vaenlased-8 toitu, mida ei tasu blenderis purustada.

    Hea blender on tõepoolest tänuväärne tööriist ja köögiabiline. Tänu võimalusele toite püreerida säästame tohutult aega peenema hakkimistöö arvelt. Mõnusad püreesupid, smuutid, kreemid, määrded ja vahustatud aquafaba on imelihtsad valmistada tänu blenderi olemasolule. Piiranguks ongi vaid ettekujutlusvõime ja need 8 toitu, mida ei soovitata blenderisse panna.
    Loe rohekm 
  • Miks juua hommikuti sooja vett sidruniga

    Miks juua hommikuti sooja vett sidruniga

    See, kuidas me alustame oma hommikut, on äärmiselt tähtis. Olete siis ema, treener, kirjanik, ettevõtte omanik või joogatreener, oluline on see, mida teete hommikul esimese asjana
    Loe rohekm 
  • Gerlini lugu

    Gerlini lugu

    Olen Nutribulleti toitumiskava jälginud 2 nädalat ja võin julgelt öelda, et enesetunne on tunduvalt parem. Alguses kui ma retsepte uurisin siis ehmusin korra, et nii palju komponente aga kui ma juba tegema hakkasin siis ei olnud nendes midagi keerulist. Minu suureks rõõmuks ja kõikidele julgustuseks on kõik toidud toitumiskavas väga maitsvad.

    Loe rohekm 

1-10 of 47

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5