Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

5 põhjust, miks peaksid trenni tegema

Kas laiskus ei lase sporti teha? Meie teame 5 fakti, mis aitavad sul motivatsiooni leida ja ennast diivanilt püsti ajada!

Kas laiskus ei lase sporti teha? Meie teame 5 fakti, mis aitavad sul motivatsiooni leida ja ennast diivanilt püsti ajada!

  1. Kas sul on halb nahk? Sportimine aitab! Vaid 2 tundi aktiivset sportimist nädalas aitab vähendada naistel psoriaasiriski kuni 30%.
  2. Sportimine ei paranda mitte ainult mälu, vaid aitab uutel oskustel ja teadmistel pikemaks ajaks kinnistuda. Protsessid, mis hõlmavad lihasmälu, nagu klaverimäng, jäävad püsima suurema tõenäosusega, kui neid harjutatakse kohe uuesti, suurendades nii aju kognitiivset funktsiooni, järeldatakse Kopenhaageni ülikoolis läbiviidud uuringus.
  3. Briti Columbia  ülikoolis läbi viidud uuringus näidati, et aeroobikaga tegelevatel vanematel naistel oli parem mälu, sest nad suutsid katsetes meelde jätta rohkem sõnu ja üksusi kui nende eakaaslased.
  4. Teine uuring, mis avaldati ajakirjas „British Journal of Sports Medicine” näitas, et lapsed ja noored täiskasvanud teevad pärast hoogsat trenni suurema tõenäosusega õigeid otsuseid. Lastel ja noortel täiskasvanutel, kes tegid enne kontrolltööd või eksamit trenni, oli parem keskendumisvõime ja enesekontroll kui neil, kes trenni ei teinud.
  5. Võida juurde eluaastaid, treenides iga päev vaid 15 minutit. Taiwani riiklikus terviseuuringute instituudis läbi viidud uuringus näidati, et 15 minutit võivad lisada kolm eluaastat; 30 minutit sportimist iga päeva aga lausa kuni neli aastat. See pole veel kõik, sest sportijate hulgas vähenes vähki haigestumine 10% ja südamehaigused 20%.