Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Ideaalne puuvili igaks suvepäevaks

Palju on räägitud, et puuviljad on tervisele kasulikud. Puuviljad sisaldavad palju toitaineid, mis tähendab, et iga söödud kalor leiab kehas kasutust. Puuviljarikkal dieedil on ka palju otseseid kasulikke mõjusid tervisele – väheneb südamehaiguste, rasvumise, diabeedi ja mõnede vähkhaiguste risk, immuunsüsteem tugevneb, ainevahetus kiireneb ning saame juurde energiat, mis võimaldab meil aktiivsed olla. Meil on soovitus: söö suvel igal nädalapäeval ära vähemalt üks tervislik puuvili.

Esmaspäevad: Banaanid

Just nii – banaanid on nädala edukaks alustamiseks ideaalsed. Kuidas nii? Need sisaldavad palju kaaliumi ning annavad sulle piisavalt energiat kõikide ees seisvate väljakutsete jaoks. Banaanid on tuntud oma tuju tõstva mõju poolest – kui oled väsinud või uue töönädala alguse tõttu veidi masenduses, aitab banaani söömine tõsta serotoniini taset sinu kehas. Ja sa ju tead, mida kõrge serotoniinitase tähendab, eks ole? Hea tuju ja hea nädala algus!

Teisipäevad: Õunad

Õun päevas hoiab arsti eemal! Kindlasti oled seda vana ütlust oma elus juba tuhat korda kuulnud. Aga sel võib tõepõhi all olla! Õunad aitavad aju noorena hoida ja vähendada tõsiste haiguste, näiteks diabeedi, vähi või südamehaiguste riski, parandada seedimist ja puhastada maksa. Sind rõõmustab ka teadmine, et õunad mõjuvad fantastiliselt sinu hammastele – need muutuvad palju valgemaks ning lisaks vähendavad õunad suus olevate bakterite hulka, kaitstes sinu hambaid kaariese eest. Ära unusta – teisipäevad on õunte ja säravate naeratuste jaoks!

Kolmapäevad: Viinamarjad

Kolmapäevad sobivad ideaalselt selleks, et oma keha pärast pöörast nädalavahetust ja nädala rasket algust taas joonde saada. Viinamarjad tulevad siin kasuks, sest need sisaldavad aineid, mis kiirendavad rasvkoe lõhustamise kiirust kehas, lisaks vähendavad viinamarjad keha võimet ebavajalikku rasva talletada. Viinamarjad sisaldavad ka palju võimsaid antioksüdante, mis aitavad lihastel pärast intensiivset tegevust taastuda. Veeda oma suvised kolmapäevad aktiivselt ning aita endal viinamarjadega koos paremaid tulemusi saavutada!

Neljapäevad: Greibid

Greipides on hulgaliselt vitamiine ja mineraale ning need annavad sulle energiat juurde neljapäeval, mil sinu jõud ja motivatsioon nädalavahetuse ootuses otsakorrale hakkavad jõudma. Greibid ravivad väga tõhusalt ka unetust, keha happesust ja kõhukinnisust – mis on kõik stressirohke elu kõrvalmõjud. Kuid ära söö liiga palju greipe siis, kui võtad retseptiravimeid – mõned greibis olevad ühendid reageerivad ravimite keemiliste ühenditega koos negatiivselt. Küsi igaks juhuks arstilt üle!

Reeded: Mustikad

Tumesinine värvus on hea märk, et mustikad on ühed antioksüdantiderikkamad marjad. Antioksüdandid aitavad sind kaitsta mitmete ebameeldivate haiguste eest ning lisaks muudavad need sinu naha värskemaks ja nooremaks. Mustikad on tuntud oma võime poolest parandada motoorseid ja kognitiivseid oskusi, nii et kindlasti tulevad need sulle iga suvenädala viimasest tööpäevast läbi närides kasuks.

Laupäevad: Apelsinid

Kas teadsid, et apelsinid moodustavad kõige suurema osa maailma tsitruseliste saagist? Kas teadsid ka seda, et apelsin on maailma kolmas kõige armastatum maitse (pärast vanilli ja šokolaadi, muidugi)? Kuid asi pole ainult apelsinide fantastilises maitses; apelsinid sisaldavad üle mõistuse palju vitamiine, mis taastavad pärast pikka nädalat sinu keha ning annavad sulle taas värske enesetunde.

Pühapäevad: Avokaadod

Avokaadod võitlevad kehas vabade radikaalidega, leevendavad halba hingeõhku, tugevdavad immuunsüsteemi, parandavad silmade tervist, reguleerivad vererõhku, vähendavad kolesterooli hulka kehas, tugevdavad südant, toidavad nahka ja neil on põletikuvastane toime. Selle kõige teadmine peaks olema piisav põhjus, miks igal pühapäeval avokaadot süüa, eks ole?