Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Kady lugu

Liitusin Nutribulleti toitumiskava programmiga, et peletada väsimust, stressi ning tugevdada tervist. Toitumiskavaga harjumine läks sujuvalt, sest söögid saab ette valmis teha ning retsepte on võimalik kohandada vastavalt sellele, mis sulle maitseb. Hommikusöök on tänu smuutile alati söödud ning täisväärtuslik, lisaks ei tunne ma üldse vajadust hommikuti kodus kohvi juua.

Toitumiskava alustasin koos treeningutega– ajaliselt ma treeningsaali minna ei jõua, seega teen trenni vastavalt Polari pulsikella programmile. Värskes õhus jooksutrenn enne tööd ja jõutrennid kodus – väga mõnus kusjuures, isegi kui väljas on külm-külm pakane. Toitumiskavaga alustades uurisin veelgi rohkem erinevate köögiviljade kasulikkuse kohta ja julgen öelda, et smuutid aitavad suurepäraselt valmistuda trenniks ning taastuda trennist. Olen leidnud internetist mitu head retsepti lisaks toitumiskavas olevatele.

Teisel toitumiskava nädalal tabas minu pere ülemiste hingamisteede viirus ning otsisin erinevaid smuutiretsepte, mis sobiks ka minu peaaegu kahesele tütrele. Leidsin imelise retsepti, mida ta joob väga hea meelega: pool topsi hiina kapsast, pool avokaadot, natuke alla poole banaani, peotäis maasikaid, koos koorega väikse õuna viilud (minul oli oma koduaia talveõun - üsna jahune), väike tl mett, kaneeli ning 1 tl ingverit.

Kolmas nädal käsil ja mul on energiat rohkem, et ükskõik millega tegeleda. Nutribulleti toitumiskava lisab minu rutiinsesse argiellu piisava koguse särtsu ja väljakutset, et igapäevase stressiga toime tulla. Tööpäevajärgne unisus on igatahes täielikult pühitud.

Üks minu viimase aja lemmikuid enne hommikusörki Nutriblasti retsept:

  • 1 banaan,
  • pool mini-avokaadot,
  • peotäis kaerahelbeid,
  • peotäis mustsõstraid,
  • mandleid.

Treeningutega seotud retsepte olen leidsin TrainingPeaks lehelt - http://home.trainingpeaks.com/blog/article/3-recipes-for-increased-recovery