Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Kas täisteraviljatooted alandavad mu vererõhku?

Täisteratooted või kestadega teravili, mida ei ole mingil moel rafineeritud, võivad alandada kõrget vererõhku, mida nimetatakse ka hüpertensiooniks.

Täisteratooted või kestadega teravili, mida ei ole mingil moel rafineeritud, võivad alandada kõrget vererõhku, mida nimetatakse ka hüpertensiooniks.

Täisteratoiduained, näiteks täisteraleib, kinoa, pruun riis ja kaer pakuvad mitmeid eeliseid, mis võivad koostoimes vähendada kõrge vererõhu riski. Need toiduained vähendavad tänu suurele kiudainesisaldusele nii veresoonte kahjustusi kui ka alandavad vererõhku, samas aitavad täisteraviljad ka kehakaalu kontrolli all hoida, tekitades pikemaks ajaks täiskõhu tunde ja ennetades ülesöömist.

Kuigi täisteratooted on suurepärased, ära unusta süüa ka puu- ja köögivilju! Ühes Harvardi ülikooli uuringus, milles jälgiti umbes 14 aasta jooksul peaaegu 110 000 meest ja naist, leiti, et keskmisest suurem kaaliumirikaste puu- ja köögiviljade tarbimine vähendas südame-veresoonkonna haiguse tekke võimalust. Puu- ja köögiviljadest oli kasu, kuid kõige tõhusamad olid roheliste lehtedega köögiviljad, nagu spinat, lehtpeet, ning sinepirohelised köögiviljad, ristõielised köögiviljad, nagu spargelkapsas ja lillkapsas, ning tsitrused, näiteks apelsinid, sidrunid ja laimid.

Nii et kõige paremad on võimalused alandada kõrget vererõhku ja ennetada südame-veresoonkonna haigusi, kui lisad oma menüüsse sertifitseeritud täisteratooted ning mitmesugused puu- ja köögiviljad.

Sinu õnneks teeb NutriBullet selle lihtsaks!