Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Kerged eined suvepäevadeks

Suvi on kohal ning ilmselt ei soovi sa väga palju aega köögis veeta. Samal ajal tuletab lühikeste seelikute ja varrukateta pluuside hooaeg sulle ilmselt meelde, et suutsid talvel veidi kaalus juurde võtta. Kui tahad oma elustiili paremaks muuta, siis muuda oma keha ja naudi suve täiel rinnal – siin on mõned suurepärased nõuanded kergeteks suvisteks eineteks.

Kasuta ainult oliiviõli

Oliiviõli on äärmiselt kasulik ja lisaks ka maitsev, tänu millele on see suurepärane asendaja teist sorti rasvainetele, mida tavaliselt toiduvalmistamisel kasutad. Või, margariini või taimeõli kasutamise asemel piserda oma toidule oliiviõli ja naudi! Kuid ole ettevaatlik: kuigi oliiviõlil on palju kasulikke omadusi, on see siiski rasvaine ning sisaldab seega päris palju kaloreid – kui tahad kaalus alla võtta, kasuta seda ettevaatlikult!

Väldi kartuleid, riisi ja pastat

Tärkliserikkad toidud ei ole eriti kerged valikud, eriti kui need on valmistatud koos lihaga. Kui soovid nautida kergemaid eineid, lisa tärkliserohkete kõrvalroogade asemel hoopis grillitud köögivilju. Neid on väga lihtne valmistada ning need on väga maitsvad, nii et sa ei hakka kartuleid, riisi ja pastat isegi taga igatsema!

Kasuta võimalusel alati kalkuni- ja kanaliha

Kalkuni- ja kanaliha on väga kerge alternatiiv teistele lihadele, nii et kasuta võimalusel alati neid. Võid neid lihalõikudena grillida, kasutada neid riisi- ja pastaroogades, hotdogides, lisada neid salatitele või valmistada neist burgereid – need maitsevad imehästi pea igas kombinatsioonis ning muudavad sinu eined palju kergemaks ja tervislikumaks.

Söö magustoiduks puuvilju

Suvi on maitsvate värskete puuviljade hooaeg, nii et milleks vaevata end raskepäraste kooreste magustoitudega, kui saad nautida parimat, mis loodusel on pakkuda? Kuid ole ettevaatlik, kui soovid kaalus alla võtta – puuviljades on palju suhkruid, nii et liiga suured kogused võivad sinu figuurile halvasti mõjuda. Igal juhul on see tervislikum variant kui kook või poest ostetud jäätis, nii et tavalise magustoidu asendamine puuviljadega pole üldse halb mõte.

Asenda jäätis külmutatud jogurtiga

Kui puuviljad pole just sinu lemmikmagustoit, on ka muid võimalusi, mis on sama maitsvad kui jäätis, ent kergemad. Näiteks võiksid proovida külmutatud jogurtit – see on kreemjas, see on külm, see on maitsev ja see sisaldab vähem kaloreid kui tavaline jäätis. Kui sa liiga palju šokolaadipuistet ei kasuta, on kõik korras!

Sinu menüü põhinegu salatitel

Kuumad suvepäevad on ideaalne võimalus salatite eeliseid proovida. Need valmivad kiiresti, nii et sa ei pea liiga palju köögis olema, need on kerged, tulles kasuks sinu figuuri vormimisel, need on värskendavad, nii et tunned kasvõi veidi vähem palavust, ning need on äärmiselt maitsvad. Kas vajad veel põhjuseid, miks salatite maailma avastama hakata?

Joo palju vett

Vesi on oluline terve aasta vältel, kuid kuumadel suvepäevadel vajad seda hädasti. Katsu juua vähemalt 2 või 3 liitrit päevas või isegi rohkem, kui päev on väga palav. Vesi mitte ainult ei hüdreeri sinu keha, tagades talle kõik vajaliku, vaid täidab ka sinu kõhtu ning muudab sind vähem näljaseks. Ilmselt tead isegi, et näljatunne ei olegi tihtipeale mitte nälg, vaid janu, nii et alati proovi enne klaasike vett ära juua.

Kasuta vähem soola

Kui tänapäevastel toitudel on kõigil midagi ühist, siis on selleks liigne soolasisaldus. Meie kehad vajavad soola, aga mitte sellistes kogustes nagu tavaliselt endale sisse sööme. Kogu see liigne sool võib põhjustada erinevaid tervisehädasid, lisaks ei tekita see ka eriti head enesetunnet. Suvi on ideaalne aeg soolakoguste vähendamiseks. Toit võib mõnda aega veidi imelikult maitseda, kuid ära muretse – sellega harjumine ei tohiks kesta kauem kui nädal või paar. Seejärel võid lõpuks ometi nautida tervislikke roogi ilma liigse soolata!