Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Kõrvits

Kõrvits kuulub kõrvitsaliste sugukonda, mis tähendab, et ta on teiste imemaitsvate viljade, näiteks arbuusi, meloni ja kabatšoki sugulane. Ühtviisi maitsev ja hea nii küpsetatuna kui ka toorelt ja kõrvits ei ole sugugi pelgalt halloweeni dekoratsioon! 

Kasu tervisele

  • Sisaldab rohkesti beetakaroteeni
  • Toetab silmatervist
  • Aitab kaalus alla võtta
  • Sisaldab rohkesti antioksüdante
  • Aitab neutraliseerida vabu radikaale

Kõrvits kuulub kõrvitsaliste sugukonda, mis tähendab, et ta on teiste imemaitsvate viljade, näiteks arbuusi, meloni ja kabatšoki sugulane. Ühtviisi maitsev ja hea nii küpsetatuna kui ka toorelt ja kõrvits ei ole sugugi pelgalt halloweeni dekoratsioon! Toores kõrvitsas on vähe kaloreid, kuid palju tsinki, rauda ja kiudaineid. Kõrvitsas on ka palju C-vitamiini ja beetakaroteeni ning kõrvits aitab võidelda lihaste taandarengu vastu.

Konservkõrvitsal on sarnane toitaineprofiil, kuigi kiudaineid on selles vähem kui töötlemata kõrvitsas, samas on selles konserveerimisprotsessis kasutatava kuumutamise tõttu rohkem biosaadavat beetakaroteeni. Lisaks on kõrvitsaseemned hea valkude, kiudaine, raua, magneesiumi ja fosfori allikas, nii et lisa ka neid oma NutriBlasti smuutidesse!

Valimine

Vali väiksemad, plekkideta kõrvitsad, sest nendes on rohkem õrna, maitsvat viljaliha. Ära võta läikiva koore või vahatatud koorega kõrvitsat, sest see näitab, et kõrvits korjati taime küljest ära liiga vara.