Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Kuidas ma NutriBulletit kasutades kaalus alla võtan?

Sina tahad NutriBulleti abil kaalus alla võtta ja meie näitame Sulle, kuidas seda teha!

Sina tahad NutriBulleti abil kaalus alla võtta ja meie näitame sulle, kuidas seda teha!

Meie peame tervislikku eluviisi tähtsamaks kui salenemist, kuid saame aru, et kaalukaotusega kaasneb parem südame-veresoonkonna tervis, rohkem energiat, tugevam immuunsüsteem, suurem enesekindlus ja lugematud teised eelised – nii et kui soovid NutriBulleti abil kaalus alla võtta, kuula tähelepanelikult!

Alustamine

Hakka kasutama NutriBulleti smuutisid toidukordade asendajana. Kui jood NutriBlasti lisaks igapäevastele toidukordadele, hakkab toiduga sissesöödavate  kalorite hulk suurenema, mis ei ole vöökohale üldse mitte hea!

Võid asendada kas hommiku- või lõunasöögi NutriBlastiga, mis annab sulle ülejäänud päevaks vajalikku energiat.

Proovi alustada meie 6-nädalast muutuste kavaga – see on ideaalne kava algajatele NutriBulleti kasutajatele, mille leiad oma Nutribulleti kasutusjuhendist. Tegemist on kolmeastmelise kavaga (igaüks kestab 2 nädalat), milles asendatakse üks eine päevas NutriBlasti smuutiga. Kuigi see ei ole otseselt dieedikava, on see õpetanud paljudele inimestele tervisliku toitumise aluseid, millega on vältimatult kaasnenud ka kehakaalu vähenemine.

See on erikava, mis aitab kaalus alla võtta, kuid pea meeles, et energiasmuutide joomine aitab sul saada uskumatu hulga toitaineid; kaalus allavõtmiseks ei ole kava tingimata vaja.

Retseptid

Ka igapäevased retseptid võivad aidata!

Kasuta mitmesuguseid retsepte! Erinevate töötlemata toiduainete kombineerimine aitab kiirendada kaalulangust eri viisidel, näiteks:

  • rahuldades isu ja vähendades üldist toidukogust
  • tasakaalustades vere suhkrusisaldust
  • kiirendades ainevahetust, nii et põletad rasva kiiremini

Pea meeles põhitõdesid

  • Pea silmas NutriBlastis sisalduvate kalorite hulka ja kuidas see sobitub ülejäänud päeva jooksul tarbitavate kaloritega.
  • Blasti-kava järgides proovi kasutada rohkem köögivilju kui puuvilju või kasuta väikese suhkrusisaldusega puuvilju, nagu marjad, mis ei tõsta veresuhkru taset.
  • Lõpuks – ära karda ühtegi puhast ja töötlemata toiduainet! Meie organism kasutab tervislikke rasvu ja valke, näiteks neid, mida leidub kanepiseemnetes, veidi mandleid või pähkleid  või natuke keedetud kinoad, et organismi ainevahetust tasakaalustada ja seda energiaga varustada.

Proovi meie salendavaid ja maitsvaid NutriBlasti retsepte ja pea meeles – varieeri neid! Mitmekülgsus on elu vürts ja kaalu langetamise võti!