Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Kuidas süüa tervislikumalt vähema raha eest?

Tervislik toit maksab palju, eks? Sageli küll, tõsi, kuid sul on võimalik tervislikumalt toituda ka varandust kulutamata, kui sa tead mõnda nippi. Kas sa tahaksid teada, kuidas süüa odavalt, kuid ikkagi tervislikult?

Kasuta hooajalist toodangut

Aprikoosid ja maasikad maksavad talve ajal rohkem, nii need asjad lihtsalt on! Hooajalist kaupa pakuvad alati väga paljud tootjad, nii on see odavam, kuid millegi hooajaväliselt tootmine läheb tootjatele palju rohkem maksma, nii et on normaalne, et see maksab ka sulle rohkem raha. Nüüdsest ostad ainult hooajalist kaupa, nõus?

Osta külmutatud juurvilju

Paljud ei nõustu, et külmutatud juurviljad võiks olla ka üks võimalus kuid peaksid teadma, et külmutamiseks mõeldud juurikad korjatakse tavaliselt nende küpsemise tipus ja külmutatakse koheselt, nii et nad säilitavad enamuse vitamiinidest ja teistest toitainetest. Ja külmutatud juurviljad võivad olla mitu korda odavamad kui värsked...

Osta koledaidpuuvilju

Mõnedes poodides on spetsiaalsed riiulid puuviljadele, mida müüakse madala hinnaga, kuna need on veidi muljuda saanud, teisalt võivad need olla sama maitsvad ja ilmselt sisaldada samasuguseid toitaineid kui ideaalse välimusega puuviljad. Raha säästmise nimel võid „koledaid“ puuvilju ka küsida otse tootjalt.

Söö ube ja veel rohkem ube

Kuivatatud oad ja purgioad on poodides küllaltki odavad, kuid samal ajal on tegemist väga toitainerikka valikuga, sisaldades valku ja rauda. Aga tõsi on ka see, et oad võivad mingil määral kahjustada sinu ühiskondlikku elu, kui nendega üle pingutada...

Osta teisi supertoite, mis ei maksa palju

Selliste toitude nimekiri on peaaegu lõputu: Lehtkapsas, läätsed, tuunikala, õunad, porgandid, kapsas, munad, banaanid, apelsinid jne kuni su sahver on täidetud nende imeliste koostisainetega, mis ei maksa väga palju raha.

Otsi sooduspakkumisi

Tänapäeval teevad paljud müüjad iga päev sooduspakkumisi isegi peamistele toiduainetele nagu leib, piim, liha, puu- ja juurviljad, nii et ostle nutikalt ja kontrolli veebis, milliseid toiduaineid kus kohast osta enne poodi minekut.

Söö kaerahelbeid hommikuks

Kaerahelbed on palju odavamad kui enamus muid toiduaineid, mida tavaliselt hommikusöögiks süüakse, kuid need sisaldavad palju rohkem toitaineid ja pakuvad toe kogu päevaks kõikidele sinu tööalastele, perega seotud ja muudele ülesannetele.

Osta pähkleid suurte pakkidega

Pole ime, et pähklid maksavad terve varanduse - need on väga toitaineterikkad ja nõuavad enne valmimist suurt tööd. Kuid ära tõmba neid oma igapäevasest menüüst maha ainult seepärast, et need on kallid: raha säästmiseks osta neid suurte pakkidega klassikaliste väikeste asemel.

Osta mahetoitu valikuliselt

Mahetoit on suurepärane valik, kuna see ei sisalda pestitsiide ja teisi võimalikke kahjulikke aineid, kuid selle tõttu on see ka palju kallim kui tavatoit. Mahetoitu ostes ära üle pinguta - enamikke toite on maitsvad, tervislikud ja ohutud isegi, kui pole orgaanilised.

Loo koduaed

Sa pead palju töötama, et luua ja hooldada koduaeda, kuid siiski on see parim (ja odavaim) tervisliku toitumise valik. Koduaed toob sulle ka lisakasu: saad kasvatada selliseid juur- ja puuvilju, mis sobivad enim sulle ja su perele. Sel viisil saad kasvatada maitsvat, tervislikku ja odavat toitu oma koduaias - mida sa ootab, haara labidas ja hakka tööle!

Lisa proteiinišeike

Enamik toite, mis on valgurikkad, võivad olla tänapäeval kallid, nii et proovi asendada üks päevane valgutoit valgušeigiga. See ei maitse nii hästi kui tavaline valgueine, kuid täis rahakott võib maitsta isegi paremini, eks?

Osta toidupoe brände

Loomulikult on kuulsad nimed sageli parim valik, kuid sa ei saa olla väga pirtsakas, kui tahad raha säästa, on nii? Kuid tänapäeval pakuvad ka kaasaegsed toidupoe brändid kvaliteetseid toite, mis tekitavad täiskõhutunde samamoodi kui toidutööstuse suured nimed.