Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Viis nutikat viisi organismi puhastamiseks

Nüüd, kui Sa tead, miks on vaja organismi puhastada, on aeg teada saada, kuidas seda teha ilma suurema valu ja vaevata. Kuidas enesetunnet kiiresti parandada?

Nüüd, kui sa tead, miks on vaja organismi puhastada, on aeg teada saada, kuidas seda teha ilma suurema valu ja vaevata. Kuidas enesetunnet kiiresti parandada?

Siin on väike saladus, mida toiduainetööstus, tervishoiuasutused ja suured ravimifirmad tahavad sinu eest varjata: enamik meist on vaid mõne päeva kaugusel tervisest ja õnnest. Isegi kui kannatad kroonilise väsimuse kõige raskema vormi või isegi kroonilise haiguse all, on toit meie planeedi kõige võimsam ravim selliste hädade vastu. Alljärgnevalt viis moodust, mida võiksid proovida.

  1. Tee sõltuvust tekitavate (toidu)ainete tarbimises paus.Tõelise füsioloogilise sõltuvuse raviks ei ole muud viisi kui sellele täielik lõpp teha. Kui organismi õigesti puhastad, teed oma keha neurotransmitteritele (ehk virgatsainetele) ja hormoonidele automaatselt n-ö restardi. Ära tarbi mis tahes vormis suhkrut, ühtegi jahutoodet ega ühtegi kunstlikku magusainet. Kõik need suurendavad isu ja põhjustavad isusööste ning aeglustavad ainevahetust, mis toob kaasa rasvade ladestumise. See hõlmab eelkõige vedelikes leiduva suhkru kaloreid, mis panevad su päeva jooksul üha rohkem sööma ja põhjustavad rasva kogunemise kõhupiirkonda. Samuti loobu kõigest, mis sisaldab transrasvu või hüdrogeenitud rasvu. Ideaalne on, kui väldid 10 päeva mis tahes toitu, mis on karbis, pakendis või konservis või millel on küljes etikett, ning sööd selle asemel tõelist, töötlemata ja värsket toitu. Parim viis organismi tõeliseks puhastamiseks on loobuda 10 päevaks teraviljast. Loobu ka kõigist meelemürkidest. Kofeiin ja alkohol on suhkru järel kaks kurjemat vaenlast.
  2. Päevaks vajalik jõud valkudest. Valgud, valgud ja ikka jälle valgud igal toidukorral, eriti hommikusöögiks, on veresuhkru ja insuliini tasakaalu seisukohast võtmetähtsusega, sest valgud piiravad isu ja varustavad  maksa toorainega, mida on vaja võimalikult heaks puhastumiseks. Alusta päeva värskete talumunadega või valgukokteiliga. Igas söögikorras peaks olema valguallikana pähkleid, seemneid, mune, kala, kanaliha või rohutoiduliste loomade liha.
  3. Söö piiramatus koguses (õigeid) süsivesikuid.Jah, nii see on. Piiramatul hulgal süsivesikuid. Kas teadsid, et köögiviljad ongi süsivesikud? Ja neid võid süüa nii palju kui tahad. Piiramatus koguses! Asjal on aga üks konks. Söö ainult köögivilju, mis ei sisalda tärklist, näiteks rohelisi köögivilju, kapsaliste perekonda kuuluvaid köögivilju (spargelkapsas, lillkapsas, lehtkapsas), sparglit, rohelisi ube, seeni, sibulaid, suvikõrvitsaid, tomateid, apteegitilli, baklažaani, artišokke ja paprikaid. Väävlirikkad ristõielised köögiviljad, samuti sibul ja küüslauk suurendavad puhastavat mõju.
  4. Võitle suhkru vastu rasvaga.Rasv ei ole üldse halb. Paksuks ei tee mitte rasv, vaid suhkur. Rasv tekitab täiskõhutunde, tasakaalustab veresuhkrut ja on vajalik rakkudele energia andmiseks. Koos valkudega söö igal söögikorral ja suupistena häid rasvu, näiteks pähkleid ja seemneid, külmpressi oliiviõli, kookosvõid, avokaadosid ja omega-3 rasvhappeid, mida saab hästi kalast.
  5. Kasuta sõpruse võimu, mitte tahtejõudu. Äsja valminud uuringust nähtub, et rasvumine on nakkav. Kui su sõbrad on ülekaalulised, oled ülekaaluline suurema tõenäosusega kui siis, kui su vanemad või õed-vennad on ülekaalulised. Samas on ka tervis nakkav. Igaüks vajab enda kõrvale sõpra. Leia sõber või aja kokku terve sõprade seltskond ja tehke organismi puhastuskuur koos läbi.