Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Viis parimat toiduainet terve ja särava naha heaks

Kas soovid, et su nahk oleks nooruslik ja särav? Jäta kallid kreemid sinnapaika ja haara hoopis väärt toiduainete järele! Puu- ja köögiviljades leiduvad vitamiinid ja mineraalid parandavad naha tervist ja alljärgnevad toiduained on ilusa särava naha hoidmisel iseäranis tähtsad.

Kas soovid, et su nahk oleks nooruslik ja särav? Jäta kallid kreemid sinnapaika ja haara hoopis väärt toiduainete järele! Puu- ja köögiviljades leiduvad vitamiinid ja mineraalid parandavad naha tervist ja alljärgnevad toiduained on ilusa särava naha hoidmisel iseäranis tähtsad.

1. Kreeka pähklid Kreeka pähklites on rohkesti oomega-3 rasvhappeid, mis täidavad naha pehme ja elastsena hoidmisel olulist rolli. Neil, kellel on kuiv nahk, aitab sooja Kreeka pähkli õli korrapärane nahalekandmine nahka niisutada. Lisaeeliseks on see, et Kreeka pähklid sisaldavad ka kaaliumit, mis aitab tugevdada juuksefolliikuleid, muutes juuksed tugevamaks.

2. Külmpressi oliiviõli Nagu Kreeka pähklid, on ka külmpressi oliiviõlis palju olulisi rasvhappeid, mis aitavad nahal vastu panna UV-kiirgusele. See on ka väga hea A- ja E-vitamiini allikas. Need on antioksüdandid, mis aitavad parandada päikesest ja õhusaastest tingitud nahakahjustusi.

3. Parapähklid ehk Brasiilia pähklid Oma seleenisisalduse poolest kuulsad Brasiilia pähklid on vahvad väikesed pähklid, mis aitavad võidelda vabade radikaalide vastu, mis hävitavad naha kollageeni – see on sidekoe proteiin, mille ülesanne on hoida nahk pehme ja elastse. Brasiilia pähklid sisaldavad ka tsinki, millel on naha põletikku ja punetust vähendav toime, samuti aitab see leevendada aknet.

4. Roheline tee Ajakirjas Archives of Dermatology avaldatud artiklis väidetakse, et rohelisel teel võib olla rohkem naha tervisele kasulikke omadusi, kui varem arvati. Mis on selle põhjus? Rohelises tees on suurel hulgal võimsaid antioksüdante ja kuigi rohelist teed sisaldavate kosmeetikatoodete kasutamisest ei pruugi piisata, võib rohelise, musta või oolongi ehk punase tee joomine anda hoopis nähtavamaid tulemusi.

5. Tomatid Tomatid sisaldavad palju C-vitamiini, mis aitab kaasa kollageeni tootmisele, kuid neis on ka lükopeeni, pigmenti, mis annab tomatitele nende erksa värvi ja mis aitab ergutada naha vereringet.