Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Virsikud

Mahlased ja hõrgud virsikud sisaldavad rohkesti C-vitamiini, beetakaroteeni ja antioksüdante.

Kasu tervisele

  • Aitavad parandada vereringet
  • Aitavad ergutada seedimist
  • Parandavad naha tervist
  • Rikkalik C-vitamiini allikas
  • Rikkalik A-vitamiini allikas

Mahlased ja hõrgud virsikud sisaldavad rohkesti C-vitamiini, beetakaroteeni ja antioksüdante. Virsikud seisavad ühes reas tavaliselt lillade rohkesti antioksüdante sisaldavate superpuuviljadega. Et virsikud purustamiseks ette valmistada, pese neid korralikult, lõika pooleks ja eemalda kivi. Virsikuid ei ole vaja koorida, eriti veel siis, kui kasutad mahepõllundusest pärit puuvilju.

Valimine

Virsikuid ja nektariine valitakse peaaegu ühtemoodi. Võimaluse korral osta värskeid, mitte külmutatud või konservvirsikuid, kunagi ära osta siirupiga virsikukompotti. Parimad virsikud on õrnad, pehmed ja plekkideta. Küpsed virsikud tuleks võimalikult ruttu ära süüa.