Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Vähese rasvaga küpsetamine

Vähese rasvaga küpsetamine

Tervisliku toidu söömine ei tähenda ainult salatite söömist.

Tervisliku toidu söömine ei tähenda ainult salatite söömist.Tervislik toiduvalmistamine on igati lihtne; võite muuta retsepte nii, et need pakuksid tervislikku alternatiivi.

On hea vähendada peidetud rasvade osakaalu, valides lahja liha ja vähendades rasvaseid piimatooteid.Töödeldud toidus võib samuti olla mitmesuguseid peidetud rasvu.Dieetrasvad on parimad, kui need saadakse päh¬klites, seemnetes, kalas, sojas, oliivides ja avokaados leidu¬vatest naturaalsetest rafineeri¬mata rasvadest, kuna koos nende rasvadega esineb ka teisi väärtus¬likke toitaineid.

Kasutage mittekleepuvaid köögi¬tarbeid, nii ei ole vaja kasutada liiga palju rasva.Kui Te pruuni¬state toitu, kasutage või või õli asemel väikest kogust kanapul¬jongit või veini. Rasvatu puljongi tegemiseks külmutage liha- või kanapuljong.Rasv tõuseb pinnale ja Te saate selle enne puljongi kasutamist eemaldada.

Paljud puu- ja köögiviljad, kaasa arvatud kartulid ja õunad, säili¬tavad enamuse oma toiteainetest oma koores.Seega, kui võimalik, jätke puu- ja juurviljade koor alles ja küpsetage neid tervena. C-vitamiin hävib küpsetamisel kiiresti – seetõttu küpsetage C-vitamiini sisaldavaid köö¬givilju võimalikult väheses vees ja lühikest aega.