Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Toitumine

31-40 of 47

  • Kookosvesi

    Kookosvesi

    Tuntud kui looduse enda spordijook, sest teadaolevalt hüdreerivad kookosvees leiduvad elektrolüüdid paremini ja kiiremini kui tavaline vesi. 

    Loe rohkem 
  • Kuidas ma NutriBulletit kasutades kaalus alla võtan?

    Kuidas ma NutriBulletit kasutades kaalus alla võtan?

    Sina tahad NutriBulleti abil kaalus alla võtta ja meie näitame Sulle, kuidas seda teha!

    Loe rohkem 
  • Miks Sul on vaja acai marju

    Miks Sul on vaja acai marju

    Acai mari on väike ümmargune mustjaslilla luuvili, mis meenutab väikest viinamarja, mida korjatakse jätkusuutlikul viisil Kesk- ja Lõuna-Ameerika Amazonase vihmametsadest.

    Loe rohkem 
  • Mango

    Mango

    Mango kõrge prebiootiliste kiudainete, C-vitamiini, erinevate polüfenoolide ja A-provitamiini karotenoidide sisaldus töötab imehästi Sinu immuunsüsteemile. Parim viis Nutribulletiga värske mango ekstraheerimiseks on loputada ja koorida puuvili ning viilutada see tükkideks.

    Loe rohkem 
  • Maka 7 peamist tervislikku omadust

    Maka 7 peamist tervislikku omadust

    Maka kasulikkust on juba ammust aega kõrgelt hinnatud ning viimasel ajal on see võitnud populaarsust kui toidulisand ja toitude koostisosa.

    Loe rohkem 
  • Kas täisteraviljatooted alandavad mu vererõhku?

    Kas täisteraviljatooted alandavad mu vererõhku?

    Täisteratooted või kestadega teravili, mida ei ole mingil moel rafineeritud, võivad alandada kõrget vererõhku, mida nimetatakse ka hüpertensiooniks.

    Loe rohkem 
  • Uusim toidutrend – isetehtud Kreeka jogurt

    Uusim toidutrend – isetehtud Kreeka jogurt

    Ainult paar aastat tagasi sõime hommikueineks või vahepalaks jogurtit. Kui me ei ostnud puuviljajogurtit, siis lisasime sellele ise puuvilju või lusikatäie moosi. Hiljem hakkasime lisama teraviljahelbeid, seemneid ja pähkleid ning klassikalistest kohalikest piimakultuuridest valmistatud jogurti asemel muutus populaarseks Kreeka jogurt.

    Sellel kreemikal jogurtil on suur toiteväärtus ning see jogurt on saanud kuulsaks erakordse toiduainena – nii et see ei ole laual mitte ainult hommikusöögi või vahepala ajal, vaid on muutunud paljude roogade oluliseks osaks.

    Loe rohkem 
  • 10 põhjust, miks peaksid sööma rohkem marju

    10 põhjust, miks peaksid sööma rohkem marju

     

    Igal pool on marjad. Ja see pole mingi ime! Tegelikult on isegi raske ette kujutada päeva ilma midagi magusat, hapukat ja loomulikult marjast söömata-joomata.

     

    Loe rohkem 
  • Kuidas valmistada Nutribulletis jäätist

    Kuidas valmistada Nutribulletis jäätist

    Kas sulle meeldib väga jäätis, kuid kogu see suhkur... tundub lihtsalt hirmus? Tegelikult on aga nii, et võid väga hästi ka ise oma Nutribulletis jäätist valmistada, kasutades tervislikumaid koostisosi! See on tõesti päris lihtne. Allpool leiad õpetuse, kuidas valmistada ise Nutribulletis jäätist.

    Loe rohkem 
  • Goji marjad

    Goji marjad

    Juba aastatuhandeid on teatud, kui uskumatult kasulikud on goji marjad tervisele.

     

    Loe rohkem 

31-40 of 47